Erotické povídky ❤ Inspirace pro lepší sexuální život.

Lyžařský kurz v Krkonoších a nadržené školačky erotické povídky

Ahoj jmenuji se Petr. A povím vám příběh, který jsem zažil myslím roku 1987. Tehdy mi bylo 18. Byl jsem angažovaný jako svazák a pomáhal jsem při vedení pionýrského oddílu u nás ve vesnici. Jednou na podzim mě na ulici oslovil ředitel základní školy, ve které jsem se dříve učil. Zeptal se mne jestli umím lyžovat. Když se dozvěděl, že umím.

Navrhl mi, jestli bych nechtěl jet se základní školou na lyžařský výcvik jako pomocný dozor. Jelikož lyžuji rád, okamžitě jsem souhlasil. Pan ředitel mě potom požádal, jestli bych se nemohl poptat ještě po jednom členovi dozoru. Slovo dalo slovo a já mu za týden nahlásil další jméno. Mého přítele Marka. Do konce roku jsem dostal zevrubné pokyny, co mám obstarat a termín týdenního pobytu v Krkonoších. V polovině ledna jsme s Markem už postávali před základní školou, kde se už shromažďovali žáci a žákyně sedmých tříd. Celý zájezd tvořilo asi tak 40 žáků, já s Markem, dva učitelé, jedna učitelka, kuchař a lékař. Do Krkonoš jsme dorazili kolem poledne. Autobus nás vysadil s výbavou pod velkým kopcem. A jak jsme se za nedlouho dozvěděli, naše chata, byla úplně nejvýše. Naštěstí pro nejtěžší kufry a lyže přijel vozka s koněm. Osobní batohy🡕 si však každý musel k chatě dotáhnout sám. Zprvu čiperné děcka brzy pochopila, že to nebude žádný med se vyškrábat s batožinou k cíli. I já s Markem jsme brzy pocítili tíhu láhví alkoholu🡕 přibalených do krosen. Dostali jsme za úkol jít jako poslední, aby se někdo neztratil. Nechali jsme je jít ještě o něco více napřed, protože si Marek zapálil a nechtěl poslouchat řeči učitelek o špatném příkladu. Asi tak v polovině kopce jsme došli ke dvěma sedícím holkám. Byly to jedny z nejhezčích holek z našeho autobusu a zvláště ta jedna byla na svůj věk v prsou hodně vyspělá. Copak? Už nemůžete? provokativně se zeptal Marek Zhluboka dýchat čerství vzduch a s chutí do kopce, děvčata! přidal jsme se také. Už nemůžeme. Opravdu. Řekla ta černovlasá. S Markem jsme se na sebe tázavě podívali, ten zahodil cigaretu a kývl. Tak mi vám s těmi batohy🡕 pomůžeme. Navrhnul jsem. Děkujeme pane vedoucí. Řekly ty dvě zároveň a šťastně nám podávali své zátěže. Ale jaký pak vedoucí. Já jsem Petr. Představil jsem se a pomohl té vyvinuté. Na což odpověděla - Já jsme Dana No a já Marek, ty jsi Lucka viď? zeptal se Marek té černovlasé, když si od ní bral bágl. Ta přikývla a stydlivě sklopila oči. No a tak jsme spolu vyrazili do kopce. Cestou jsme si povídali a my s Markem se pomalu ladili na jejich notu. K chatě jsme došli samozřejmě jako poslední. Tam nás čekala velice dobrá zpráva o které jsme nevěděli. Hlavní chata svojí kapacitou nepostačovala a tak část se musí ubytovat asi ve sto metrů vzdálené malé chatce. Do hlavní chaty se měla ubytovat celá 7. A plus holky ze 7. B . Jenže obě učitelky měli zůstat na hlavní chatě a ten jeden učitel chtěl bydlet s kamarádem kuchařem, který musel být ubytován také na hlavní chatě. Musel se jeden dvojlůžkový pokoj uvolnit pro ty dva. Už jsme si mysleli, že dostaneme na starost jen 8 kluků, když se ukázalo, že v tom dvojlůžkovém pokoji, byla ubytována Dana s Luckou. Marek na mě nenápadně mrkl a usmál se. A tak jsme my s Markem a doktorem dostali na krk 10 žáků, což jsme podle učitelek měli mít sílu zvládnout. Zvlášť když celý večer všichni budou ve společenské místnosti v hlavní chatě a ta naše nám bude sloužit jen pro odpočinek v době poledního klidu a pro přespání. Zhruba v tomhle duchu jsme prožili celý týden, samozřejmě včetně lyžování. S Markem jsme dostali na starost to nejlepší družstvo, kde byly ve směs tak dobří lyžaři, že jsme si vlastně pouze užívali jako na dovolené. Čas po večerce jsme také zvládli na výbornou. Na malé chatě kromě správcova bytu jen čtyři pokoje. Ten největší dostala osmičlenná parta kluků, s kterými jsme si dohodli jasná pravidla. A to o tom, že si po večerce můžou povídat, hrát karty, ale jakmile ve jakési společenské místnůstce, která byla přímo pod jejich pokojem uslyšíme nějaké vrznutí stropu, tak bude zle. A Dana s Luckou? S těmi jsme si někdy povídali po večerce mi. Jinak jsme noci trávili s doktůrkem v oné společenské místnosti u láhve alkoholu🡕 a rozpáleného krbu. Doktor se projevil jako naprostý znalec alkoholu🡕 a jako člověk, který se opravdu rád napije. Takže nás zásobil alkohol🡕 em a byl rád, že s ním někdo pije. Povětšinou však odpadl jako první a většinu noci prospal. Byla to pohoda. S holkama jsme se hodně sblížili, že dokonce si vyžádali u učitelky, aby je přeřadila do naší lyžařské skupiny. Jak říkám pohodový týden. Bohužel se už chýlil ke konci. A nastal předposlední večer. Na programu byla diskotéka v hlavní chatě. Od učitelek jsme dostali svolení a mohli s Markem vyrazit do vedlejší chaty, kde byla hospoda. Vrátili jsme se zrovna když diskotéka končila. Odvedli jsme naše svěřence do naší chaty. S Markem jsme byli lehce opilí, ale učitelky nic nepoznaly. Jenže ty děcka asi vycítili, že dnes by nás mohli uprosit (už dříve chtěli, aby si směli udělat na naší chatce disko). Prosili a prosili, že jsme jim slíbili ještě hodinu. Kluci se předháněli o Lucku s Danou a já s Markem a doktorem to pozorovali od stolu, na který náš medik postavil slivovičku. Zmíněná hodina se blížila ke konci a hrál poslední ploužák. Doktor si už zmožen alkohol🡕 em šel lehnout. A já s Markem šli tancovat s holkama. Zrovna s někým tancovaly, ale po domluvě nám je přenechali. Já jsem tancoval s Danou. Krásně se kroutila v bocích, že se mi ruce svezli až skoro na její krásný zadeček. Přitiskl jsem se k ní a cítil její prsa. Paráda. Jenže písnička skončila a já si uvědomil, že tu jsme jako dozor a ne si užívat. Marek ten byl unešen mnohem víc. S Luckou tancoval přitisknutí tělo na tělo i přesto, že už nic nehrálo. Poklepal jsem mu na hlavu, aby se vzpamatoval, vždyť ti kluci na něj koukají, jako by ji právě znásilňoval. Tak jsme je všechny poslali spát. Seděli jsme pak půlhodinu s Markem u krbu a popíjeli slivovičku. Potom jsme šli zkontrolovat kluky jestli spí. Spali. Vzali z pokoje vaječňák, skleničky a šli k holkám. Potichu je probudili a navrhli, že si můžeme ještě povídat. Tak jsme seděli já u Dany na posteli a Marek u Lucky. Pili vaječný likér, říkali si vtípky a podobně. Já jsem si zrovna s danou povídal o učení, když v tom si všimnu jak se Marek pokouší líbat Lucku a kupodivu úspěšně. Jeho ruka pak začala jezdit Lucce po stehně. To jsem už musel zakročit. No, my už půjdeme, že Marku!!! řekl jsme ostře až se ti dva lekli. Marka jsem musel z pokoje skoro odtáhnout, ještě něco Lucce zašeptal a odešli jsme do našeho pokoje. Trochu jsme se pohádali, protože jsem tvrdil, že jí Marek vnucoval něco co ani sama nechce. Marek byl jiného názoru, ale naštěstí si dal říct. Jenže za deset minut přišla do našeho pokoje Lucka. Ještě se mi nechce spát. Řekla. No tak pojď chvíli k nám. Řekla Marek a udělal místo na své posteli. Sedla si k Markovi a já zjistil, že jsem se spletl. Ta věděla co chce a já tu byl zbytečný. Tak, já jdu zkontrolovat krb. poraženě jsem řekl a odešel. Šel jsem přiložit do krbu a díval se do ohně. Najednou jsem začal Markovi závidět. Po chvíli přemýšlení jsem šel zpátky k našemu pokoji. Z kterého se ozývalo slabé vrzaní palandy. Tak jsem se vydal do holčičího pokoje. Dana spala. Přiklekl jsem k její posteli a díval se jak spinká. Lehce jsem ji pohladil po tváři. Probudila se a se slabým výkřikem ucukla. To jsem já, Petr. rychle jsem ji uklidňoval. Lucka je s Markem a mě vyhnali pryč, můžu tu chvíli zůstat? Nesměle přikývla. Pomalu jsem si sedl na postel. Oknem do pokoje pronikalo světlo ze svítilny u vchodu, takže jsem viděl, že se trochu chvěje. Neboj se. pohladil jsem ji po tváři a myslel jsem na Marka jak se bude zítra vytahovat. Naklonil se a políbil ji na rty. Pak se jí díval do očí a ona se dívala do mých. Tázavě jsem trochu kývl hlavou a Dana zavřela oči. To bylo znamení. Začal jsem jí líbat. Naše jazyky se dotkly a rozehrály přetahovanou o neviditelný bonbónek. Ruka se mi svezla k jejím bokům a přes noční košilku hledala vzhůru její prsa. Měla je překrásná, docela velká a pevná. Cítil jsem její bradavky a zatoužil je políbit. Přestal jí líbat a svlékl košilku. Sám jsem si začal svlékat tričko🡕 a kalhoty🡕 . Když jsem byl svlečený podívám se na ní a ona byla přikrytá až po bradu dekou🡕 . Vzal jsem pokrývku za okraj a odhalil celé její krásné nahé tělo.

Líbal jsem jí po bradavkách. Špička jazyka kroužila po dvorcích kolem bradavek. Slabě vzdychala a hladila mě po hlavě. Když jsem se nabažil prsou líbal jsem níž a níž. Až jsem dospěl k její ochlupené komůrce. Jazykem jsem se dotkl vchodu a přejel po celé délce její štěrbinky. Celou dobu mě hladila po vlasech a když jsem do ní začal jazykem pronikat, rozkoší mi div nevytrhla všechny vlasy. Sténala a z její kočičky začal vytékat slastná šťáva. Její pravá noha se dotýkala mého ptáka a třením jsem dosáhl připravenosti. Mazlil jsem se s její lasturkou a cucal její poštěváček jako lízátko. Potom jsem jí začal líbat na bříšku, zase na kozičkách, na krku a na rty. Koleny jsem jí roztáhl nohy a svého ptáka nastavil ke vchodu do její horké kundičky. Lokty jsem se opřel o postel a rukama ji držel za ramena, aby neucukla. Dlouze jí políbil a prudkým pohybem do ní zajel. Panenská překážka kladla velmi malý odpor. Můj zásun byl tak razantní, že si snad ani neuvědomovala slabou bolest. Oči se jí trochu zaslzely, ale její ruce mě obejmuly a držely za můj zadek. Pumpoval jsem tu rozkošnou kočičku a musel se držet, abych nevykřikl. Už jsem cítil jak mě její uzounká kundička dohání k mohutnému výstřiku. Vytáhl jsem ho z ní, napřímil se, což odnesla moje záda, protože mě ze sebe nechtěla pustit a poškrábala mě. Rukama jsem si ještě trochu pomohl a už jí stříkal na bříško a na kozičky. Z hluboka jsem si vydechl a unaveně si lehl vedle ní. Určitě bych tu usnul, napadlo mě a tak jsem jí řekl, že musím jít a ať se jde osprchovat. Učinila tak a já šel do našeho pokoje, z kterého už se žádné zvuky neozývaly. Vešel jsem a uviděl Marka a Lucku jak spí odkrytí vedle sebe. Lucka měla takové malinké prsa, ale kundičku už ochlupenou měla. Na prostěradle byly znát skvrny po spermatu. Opatrně jsem vzbudil Marka a vysvětlil mu, že musí Lucku poslat pryč. Schoval jsem se a on to zatím Lucce vysvětlil. Holky druhý den byly jak vyměněné, pořád se na nás usmívaly a na lyžích se od nás nehly. Odpoledne začal úklid chat, pokojů a balení na zítřejší odjezd. Všechny děcka to unavilo i ty naše dvě víly. Jak se ukázalo s tím počítali ostatní pedagogové a pozvali nás na závěrečnou pitku do hlavní chaty. Tam jsme si všichni začali tikat. Bylo to zvláštní, hlavně proto, že mě také dříve učili. Po půlnoci učitel dokonce přišel s nápadem hrát Člověče nezlob se o fanty. Všichni byly tak opilí, že souhlasili. A když se jedna učitelka Hánová svlekla do podprsenky, mužská část obdivně vykřikla. Měla opravdu obrovské prsa. Díval jsem se na ně jako zhypnotizován. Špatně se mi hrálo a můj pták se mi z toho vzrušení postavil. Omluvil jsem se, že musím na záchod a odešel si ho na toaletu vyhonit. V myšlenkách jsem byl stále u těch obřích koz učitelky Hánové, že jsem si nevšiml, že někdo vešel dovnitř. Až když mě něčí ruce chytly za boky a na zádech jsem ucítil dotyky ženské podprsenky. Otočil jsem se a za mnou stála Hánová, v elastických teplácích a jen v plné podprsence. Já byl po předchozí hře také bez trička🡕 a v ruce svůj ztopořený úd. Ukazováček mi přitiskal na rty, abych byl zticha. Tlačila mě na záchod. Mísu přiklopila, svlékla mi tepláky i s trenýrkami ke kotníkům a posadila mě na zavřený záchod. Zamkla dveře a svlékla si také své tepláky a kalhotky. Čelem ke mne začala obkročmo usedat na mého ptáka, který levou rukou přidržovala ve správné poloze a směru. Usedala a já cítil jak mě pohlcuje její zkušená a prostorná buchtička. Jela až na doraz a pak nahoru a dolů. Nejdříve pomalu, labužnicky. Ruce dala za záda a vypnula k mému obličeji své velké dudy, které záhy osvobodila z podprsenky. Vzala mi hlavu do dlaní a přistrčila jí mezi ty balóny, aniž by přestala jezdit na mém klacku. Projížděla se na mě opravdu pomalu, tu a tam nepatrně zrychlila. Já byl zaneprázdněn obřími cecky, které jsem celé poslintal. Po chvíli zaklonila hlavu do zadu a slastně vykřikla. V kundičce jí škublo. Dosáhla svého orgasmu, po kterém začala na mě hopsat o dost živěji a razantněji. Teď jsem to pochopil, nechtěla abych se udělal dřív než ona. Letmo jsem si vzpomněl na Danu, s kterou jsem si užil já, ale ona svého nedosáhla. Zkoušel jsem se povyskakovat proti jejím pohybům, abych do ní vnikl co nejhlouběji. Naše těla o sebe slastně mlaskala. A při posledním střetu to přišlo i na mě. Proud mého spermatu se dral z mého pyje do její jeskyně v několika postupně slábnoucích výstřicích. Ani mě nepolíbila, jen rukou pohladila moji tvář, usmála se a odešla na dámský záchod. Chvíli jsem seděl a oddychoval. Toaletním papírem jsem si otřel unaveného ptáčka a vrátil se mezi ostatní. Ani nezpozorovali, že jsme přišel a vesele popíjeli dál. Za okamžik se vrátila také učitelka Hánová. Pít jsme vydrželi ještě hodinu a pak odešli na kutě.

Další den dopoledne jsme odjeli domů. O mém zážitku s učitelkou jsem pro jistotu pomlčel, protože byla, nevím jestli šťastně, vdaná. A Dana? Vydržel jsem s ní chodit o týden déle než Marek s Luckou. Celý měsíc.

🕙 Přidáno 31.5.2019

Hodnocení: 4/5

Jak se vám líbila povídka?