Erotické povídky ❤ Inspirace pro lepší sexuální život.

Kategorie: Exhibicionisté erotické povídky

Román Půjčované manželky 17

🕙 Přidáno 19.1.2024
📂 Kategorie: Šukání, Exhibicionisté
💗 Hodnocení: 5/5

Dobrodružství na pláži Další dny se staly pro oba příjemným snem. Dáša si užívala sluníčko a moře, pláž i vlastní bazén, včetně všech barů v resortu. Honza měl zas každý večer pohlavní styk s hezkou mladou ženou. Sám se přistihl při myšlence, kterou jednou Dáše pošeptal. Že ta [...]

Portugalské ozvěny 4

🕙 Přidáno 29.8.2023
📂 Kategorie: Exhibicionisté, Grupáč
💗 Hodnocení: 5/5

Zbytek naší dovolené se nesl v podobném duchu. Užívali jsme si radovánek ve třech jak na pokoji, tak u bazénu, a nakonec i na hotelové pláži. Během pobytu jsme zjistili, že personál hotelu je k podobným činnostem velice tolerantní a nejen to, rádi se k nim sami připojují. Postupn [...]

Sex v přírodě

🕙 Přidáno 18.5.2023
💗 Hodnocení: 4/5

Sedím v kanceláři, velká porada přede mnou, když v tom zvoní už snad osmdesátý telefon dnešního dne. Asistentka zvedá můj soukromý mobil, podává mi ho přes stůl a jen tak špitne "Volá vám nějaká paní...". Tak co budou nabízet dnes? Půjčku, dividendy, spoření, nebo snad reklamu na [...]

Příště poslechneš, že ano?

🕙 Přidáno 21.3.2023
📂 Kategorie: Exhibicionisté, Orál
💗 Hodnocení: 3/5

Prázdná místnost, tma. Tvá holá kůže sténá po teple, každý jeden chlup se tyčí nervozitou. Klečíš zády k jedinému východu z místnosti. Do místnosti neprochází ani jeden paprsek světla. Slyšíš ´pouze tlumený zvuk. Tik ťak, tik ťak. Každá vteřina trvá minuty a každá minuta hodiny. [...]

Alena a CFNM

🕙 Přidáno 24.12.2022
💗 Hodnocení: 4/5

Alena je 45letá hezká štíhlá žena, vysoká asi 162 cm. Černovláska prsa tak dvojky. Je šťastně vdaná a pracuje jako produkční v rozhlase. Již několik let má jednu touhu, přimět nějakého muže, aby před ní onanoval. Když vidí chlapa, který se jí líbí, hned si představuje, jak asi vy [...]

Deník jedné učitelky

🕙 Přidáno 19.11.2021
💗 Hodnocení: 4/5

Když jsem nastupoval po promoci na své první angažmá na gymnáziu, našel jsem ve stole sešit, hustě popsaný drobným úhledným písmem. Zapomněl jsem na něj a až po letech jsem si ho přečetl. Vybral jsem z něj pár částí, které Vám tady přináším. Jestli se jedná o skutečný příběh netu [...]

Chorvatsko a pracovní dovolená

🕙 Přidáno 24.9.2019
💗 Hodnocení: 4/5

Ve druhé polovině května tohoto roku (2001) se mi naskytla skvělá možnost tak trochu pracovní dovolené v Chorvatsku. Známý mého kolegy z práce je majitelem pražské cestovní kanceláře, která pronajímá stany v kempech na Istrii a v Dalmácii. Za stravu, ubytování a dopravu, plus sym [...]

Čumil a tmavý flek

🕙 Přidáno 24.9.2019
📂 Kategorie: Exhibicionisté, Grupáč, Sperma
💗 Hodnocení: 3/5

Mezi jednotlivými polibky, kterými jsem častoval Martiny rty, se mi podařilo stáhnout jí svetr přes hlavu. Její pěkné mladé kozy se dmuly rozrušením a netrvalo mi dlouho je vylovit z bílé podprsenky. "Pavlíčku..." vzdychala "...opravdu sem nikdo nepřijde?" Snad se trochu styděla [...]

Dovolená ve Španělsku s Pavlem

🕙 Přidáno 16.7.2019
💗 Hodnocení: 5/5

Ahoj, jmenuji se Stáňa Hájková, je mi 29 let a chtěla bych se pochlubit se svým zážitkem z letošní dovolené ve Španělsku, na které jsem byla se svým přítelem Pavlem. Na dovolenou s námi ještě cestovali Pavlův kamarád Vašek a jeho přítelkyně Alena, kteří měli zajištěné ubytování v [...]

Kuličky a Elena

🕙 Přidáno 5.7.2019
📂 Kategorie: Exhibicionisté
💗 Hodnocení: 1/5

Toto je popis skutečné události, tak jak mi jej vyprávěla moje přítelkyně. Právě jsem dostala nejlepší dárek. Moje přítelkyně Elena si minulý týden koupila Ben Wa kuličky a je z nich tak na větvi, že mi je koupila také. Jsou super. Pokud nevíte, Ben Wa kuličky jsou japonské kulič [...]

Tlusťoška 17

🕙 Přidáno 3.7.2019
📂 Kategorie: Exhibicionisté, Orál, Sperma
💗 Hodnocení: 4/5

Karla zvedla telefon a vzápětí rozjasnila tvář. Tentokráte nic služebního, volala její bývalá spolužačka. "Díky, že ses ozvala, já odtud soukromě volat nesmím, šéf by měl zase záminku." Dívky se rychle domluvily. Čerstvě provdané Blance sehnal v Praze před pár týdny její manžel g [...]

Jedno nabité odpoledne

🕙 Přidáno 1.7.2019
💗 Hodnocení: 4/5

Přeci jenom nemám tolik času na ženy, ale když se najde chvíle, která se hodí oběma je jí potřeba využít dokonale. Kupříkladu včera byl ten den, kdy jsem vzal auto a naložil svoji přítelkyni před jejím domem a ujížděli jsme k rybníku se vykoupat. Přeci jenom tyto parné dny jsou s [...]

Hlava Jekkyl a kunda Hide

🕙 Přidáno 25.6.2019
📂 Kategorie: Exhibicionisté
💗 Hodnocení: 2/5

Jedu šalinou v pondělí podvečer po velmi bouřlivém víkendu z práce domů a poslední nač chci myslet jsou večerní povinnosti zaměstnané matky. Raději nechávám myšlenky běžet po nesmyslných drahách. Posuďte sami, přemýšlím o té stonožce z písně - jaké má trable s obouváním padesáti [...]

Noční cesta vlakem

🕙 Přidáno 11.6.2019
💗 Hodnocení: 3/5

Unavený ze školy a z práce, ale šťastný, že jsem stihl poslední večerní vlak domů jsem usedl do jednoho kupé. Vzhledem k tomu, že už bylo dost hodin a moc lidí vlakem necestovalo, světla byla ztlumená a to v mém kupé dokonce úplně vypnuté. Dost mi vyhovovalo, že všechna skla byla [...]

Potrestán učitelkou

💗 Hodnocení: 4/5

Každý z nás, již v útlém věku určitě zjistil, co se mu v oblasti intimity líbí, popřípadě, co ho až nebezpečně přitahuje. Já už odmala pokukoval po dívkách, které se ladně pohybovaly na vysokých podpatcích a tento obdiv mě nikdy zcela nepřešel, ba naopak mnohdy mě přivedl do, pro [...]

Dráždění na pracovišti

💗 Hodnocení: 5/5

Venku je krásný slunečný den, paprsky mě něžně šimrají na obličeji. Bohužel je to jen přes sklo okna mojí kanceláře. Sedím v ní sám za stolem, rukou si podpírám bradu a myslím na novou kolegyni, která nastoupila minulý měsíc na místo referentky do vedlejšího oddělení. Od začátku [...]

Aquapark v Uherském Brodu

💗 Hodnocení: 2/5

Byl červen, pondělí, 11 hodin ráno. Ještě jsem ležel v posteli a přemýšlel co budu dělat. Minulý týden jsem odmaturoval a tak jsem si užíval prodloužených prázdnin. V tom mi došla SMS od mé přítelkyně, že bude dneska ve škole končit dříve, a že můžeme někam zajet se podívat a při [...]

Přítelkyně Bobo

📂 Kategorie: Anál, Exhibicionisté, Orál, Sperma
💗 Hodnocení: 4/5

Byla středa večer, už se setmělo a já byl zrovna na vlakovém nádraží se svojí přítelkyní a čekal jsem na vlak domů. Moje přítelkyně, kterou jsem přezdíval Bobo, byla ještě mladá studující holka, která bydlela na internátě. Současně dělala fotomodelku pro jednu modelingovou a rekl [...]