Erotické povídky ❤ Inspirace pro lepší sexuální život.

Výlet v Řecku erotické povídky

Před několika lety jsme byli s manželkou Verčou na dovolené v Řecku na Korfu. Bylo to rok po svatbě a tak jsme si užívali teplého počasí a sebe sami v poklidu vzdálené země. Jelikož nejsme velcí fandové povalování se na pláži, čas jsme trávili procházkami po okolí a hlavně sexem na pokoji. Večer jsme usínali sladce unaveni milováním a ráno jsme se tímtéž probouzeli. Dva dny před koncem jsme se rozhodli, že si půjčíme nějakou motorku, abychom poznali také širší okolí. Vyzvedli jsme si ji odpoledne s tím, že druhý den odpoledne ji vrátíme. Byl to skútr, se kterým jsem z počátku tedy moc nadšen nebyl, ale názor jsem velice rychle změnil a nakonec jsem se s ním nemohl rozloučit. Dojeli jsme do hotelu, posbírali jsme všechny věci, co jsme si nachystali, nacpali je pod sedlo a vyrazili na výlet po ostrově. Užíval jsem si po všech směrech. Motorky jsou moje dávná láska a zezadu se ke mně tiskla moje nynější láska. Když jsme byli chvilku na cestě Verča mi řekla, že jí z dírky teče ta moje ranní dávka. Musel jsem se smát. Pustil jsem jednou rukou řídítka a sáhl jsem za sebe. Zastrčil jsem ruku pod Verču a opravdu měla šortky🡕 úplně mokré. Lehce jsem ji začal dráždit tu její dírku. Neměla kalhotky a tak jsem přes tenkou elastickou látku cítil každý záhyb jejích závojíčků. Netrvalo dlouho a její poštěvák stál jako voják a za sebou jsem slyšel lehké vzdychání. Její ruce ale také nezůstaly v klidu a hbitě se prodíraly pod mé kraťasy🡕 k již stojícímu ptáku. Jednou rukou mi ho pomalu začala honit a druhou mnula pytlík s koulemi. Začal jsem se soustředit na jedinou věc, najít odbočku do lesa. Konečně byla tady! Ještě jsem ani pořádně nezastavil a Verča již sesedala. Nenechala mně ovšem sesednout také. Překročila podlážku skútru a stoupla si čelem ke mně.

Přisála své rty na mé a hned se také rukou pustila opět do mého ptáka. Stáhl jsem si kraťasy🡕 , aby k němu měla lepší přístup a svou ruku jsem zabořil mezi její rozkošná stehna. Rozmočená látka jejích šortek🡕 ještě zvyšovala její citlivost a zrychlující dech mi dával najevo, že není daleko od vrcholu. Ten přišel vzápětí s nečekanou intenzitou. Podlomily se jí kolena až si sedla na podlahu skútru. To se ale dostal můj pták přímo před její tvář. Nezaváhala a ihned si jej zasunula do své pusinky. Dělala to perfektně, jako vždy, ale dlouho nevydržela. Vstala, stáhla si šortky🡕 a stoupla si čelem proti mně před motorku. Předklonila se a chytila za řídítka. Široce rozkročila nohy a řekla ať pohnu, že ho musí mít v sobě. Neváhal jsem a šel za ni. Nestrčil jsem však do její kundičky ptáka, ale jen palec. Zavrněla blahem a tak jsem ji chvilku šukal prstem. Druhou rukou jsem jí dráždil poštěvák a čekal až se zase udělá. Mám to moc rád, když se kroutí blahem. Moje snaha byla zakrátko odměněna jejím orgasmem. V tuto chvíli jsem vzal svého ptáka a zasunul jej do té rozmočené studánky rozkoše. Jelikož se právě vzpamatovávala z jednoho vrcholu, nemohla se dostatečně ovládat a po několika rychlých přírazech už byla hotová zase.

Zpomalil jsem tempo, aby nabrala sil. Jakmile jsem ucítil její vstřícné pohyby, začal jsem opět zvyšovat tempo. Píchal jsem ji jako šílený a navíc jsem palcem začal dráždit její dírku do zadečku. Tohle mi vždycky pomůže k urychlení mé rozkoše, neboť Verča u toho začne stahovat své svalstvo v kundičce a ždímá mně jako vysavač. Najednou jsem ucítil drobné záchvěvy ve svých koulích a během okamžiku jsem stříkal semeno do Verčiných útrob. Jakmile ucítila první dávku mé slasti v sobě také se udělala. Bylo nám tam hezky a tak jsme na tom místě ještě chvíli zůstali. Já jsem si natáhl kraťasy🡕 a sedl si do trávy. Verča si tak jak byla, jen v podprsence od plavek sedla na motorku. Jak na ní seděla obkročmo, tak najednou po sedadle tekl mix mého sperma a jejích šťáv. Díval jsem se na ni, jak to všechno prstem zachycuje a labužnicky olizuje. Jak poznamenala, aspoň jí to neudělá mokrý flek na šortkách. Ten už tam ale stejně byl. Když studánka vyschla a moje mlsná ženuška již neměla co mlsat tak slezla z motorky. Vzala si šortky🡕 a šla ke mně. Roztáhla mně nohy a stopla si mezi ně tak blízko, jak jen to šlo. Otočila se zády a v hlubokém předklonu mi nabídla pohled na své obě dírky. Než jsem však stihl jakkoli zareagovat, již měla natažené šortky🡕 . Pomohla mi vstát a odjeli jsme za dalšími krásami ostrova.

🕙 Přidáno 17.7.2019
📂 Kategorie: Šukání, Sperma

Hodnocení: 4/5

Jak se vám líbila povídka?