Erotické povídky ❤ Inspirace pro lepší sexuální život.

Nejhezčí dovolená u Fulneku erotické povídky

Bylo to na počátku osmdesátých let, byl jsem osm roků ženatý a po vojně🡕 . Koupili jsme si auto zn. Škoda a začali plánovat kam budeme jezdit až bude dovolená. Přišla na řadu mapa. Rozhodnutí bylo jasné. Budem postupně projíždět všechny zajímavé oblasti Čech. Začneme Severní Moravou pak příště Jižní Moravu, Jižní Čechy, Západní Čechy. Pocházíme ze Severu Čech a to projedeme o víkendech. V katalogu jsme si našli pension a zavolali tam a předběžně provedli reservaci.

Požádali o možné zaslání nějakých prospektů kde bychom se měli dočíst něco o pensionu ale také o okolí. Byl červen jeho druhá polovina a my se vydali na cestu. Po ujetí asi 450 km. jsme se po menším bloudění dostali před pension. Šli se po předložení ubytovacích papírů konečně ubytovat. Na pokoji jsme si dali sprchu a na chvíli si lehli, že si odpočineme po cestě. Přemohla nás ale chuť se nejdřív trochu pomilovat. Žena pěkně kouřila mého čuráka a já lízal kundičku a projížděl prsty po jejím klitorisu. To jí přivedlo k brzkému vyvrcholení a krásnému orgasmu. Jí se povedlo mě dostat do stavu kdy jsem také začal stříkat a to na její tvář i do pusy. Pak jsme odpočívali až do večeře. Po večeři jsme se vyptávali recepční kam by bylo nejlépe jezdit a co je v okolí zajímavého. Byli jsme v pensionu nedaleko Fulneku. Recepční nám řekla, že Fulnek je pěkné městečko a je zde, zámeček a v přilehlém lesoparku který je upraven jako botanická zahrada a je tam také pavilon s exotickým ptactvem. A měli jsme program na další den. Návštěvu Fulneku a okolí. Pak jsme šli do malého baru na pensionu a dali si lahvi🡕 nku vína a další a kolem desáté večer již v náladičce jsme odešli na pokoj a pokračovali v odpoledním šukání. Žena mě pěkně mnula čuráčka a jen zlehka mě ho sem tam políbila a já jí svým jazykem projížděl její pusinku a pohrával si s jejím jazykem. Pak jazykem na ucho , na krk , na prsa a bradavky. Jemně jsem jí kousal a zubama tahal za bradavky. Při tom hezky vzdychala a mumlala ještě ještě. Po chvíli když mě už pěkně stál můj čurák jsem ženu položil na postel a chvíli jí lízal kundičku abych ji trochu navlhčil a lépe do její kundičky pronikl. Pak jsem jí pozvolna vsouval čuráčka do její kundičky a lehkými pohyby jí začal šukat. Byl jsem opřen jednou rukou o postel a druhou rukou jsem jí masíroval kozy a mnul bradavky. Po chvíli začala zhluboka dýchat a jemným hlasem říkat už už už jseeem v nebi. Mě to také moc dlouho netrvalo a jen jsem vytáhl čuráčka hned jsem začal stříkat. Šli jsme do sprchy, tam se opláchli a chvíli se líbali a pak šli spát. Ráno když jsme se probudili, vstávali jsme asi v osm hodin tak jsme zašli do jídelny kde již byla na stole a číslem našeho pokoje připravena snídaně. U snídaně jsme poseděli asi hodinu. Po snídani jsme šli na pokoj a připravili se na dnešní výlet. Na pensionu jsme měli polopenzi a tak nás nic netlačilo na včasný návrat. Jeli jsme do Fulneku na zámek do lesoparku ale i do města. Po prohlídce památek jsme dojeli do města na náměstí a zaparkovali naší škodovku. Pozvolna procházeli náměstí. Najednou nás někdo oslovi a my honem nevěděli o co jde a ani o koho se jedná. Až malé vysvětlení nás uvedlo na pravou míru a my poznali mého spolužáka ze základky jménem Olda. On nám představil jeho ženu a já pak svoji ženu. A abychom nestáli uprostřed náměstí tak nás pozval do přilehlé cukrárny abychom tam pokecali a zavzpomínali. Po chvíli k nám ke stolu dorazila mladá žena a manželka Oldy nám ji představila jako svou sestřenici a my se také představili.

Posadila se k nám a objednala si také kávu🡕 jako my, ale vstala a poodešla za obsluhou a vzápětí se vrátila ke stolu. Když číšník donesl kávu🡕 tak rovněž donesl nějaké zákusky. Byli jsme udiveni, vždyt‘ my nic neobjednávali a číšník ukázal na mladou paní. Ona s úsměvem řekla, ochutnejte zákusky z naší firmy. Naše posezení se docela protáhlo a my se museli omluvit, že musíme odjet na pension kde nás čeká večeře. Poté nás Olda a jeho žena pozvala na zítra, že si uděláme hezké odpoledne, příjemný večer možná i noc. Domluvte se na pensionu, že nepřijdete na večeři a možná ani na noc. Byli jsme pozváni k Oldovi domů. A s tímto jsme se rozloučili a odjeli na pension. U večeře jsme vše probrali a jen hádali co bude zítra. Co na nás čeká. Po večeři jsme poseděli u baru s lahvi🡕 nkou vína a snažili se najít pravděpodobný scénář zítřejšího dne. Asi v deset večer jsme šli spát. Na milování nebylo ani pomyšlení jak jsme byli za celý den unaveni. Ráno jsme si troch přispali a na snídani jsme dorazili jako poslední z ubytovaných. Po snídani jsme na pokoji trávili dopoledne lehkým sexem. Polibky na celé tělo, hlazení po těle, jazýček na jazýček, jemně prsa do ruky a prstama jemně na bradavky. Žena zase zlehka honila můj penis a mnula kulky, Rukou jsem ženě zajel i mezi nohy a prstem ji dráždil na klitorisu a v dírce, tak aby dospěla k orgasmu. Čehož jsem docílil. Já se pak udělal sám. Po jedné hodině jsme se oblékli a sedli do auta a vyrazili směr Fulnek. Olda nás už čekal na náměstí v místě kde jsme včera parkovali. Přisedl si a dovedl nás k jejich domu. Vystoupili jsme a vešli do dvora a zírali jako omámeni. Oldova žena totiž pracovala jako zahradnice v botanickém parku poblíž zámku. A proto ta upravená zahrada co nám vyrazila dech. Krásné květiny, různé keře, krásně ořezané a upravené stromy.

Zahradní bazén větších rozměrů. V domě bydleli s rodiči a dvěma dětmi. Ty byli se školou na vícedenním výletě se školou. Takže v domě byli pouze dospělí. Na zahradě na upraveném plácku byl zahradní nábytek kam jsme se posadil i a Oldova manželka donesla nějaké občerstvení a pití. Přisedla si k nám a dali jsme se do hovoru a vzpomínali na mladé časy. V pozdním odpoledni dorazila i sestřenice a také ona se přidala ke vzpomínkám. Celý den bylo pěkně, svítilo sluníčko a bylo i nezvykle teplo. Asi tak v sedm hod. večer dorazili další mladí lidé. Postupně jsme se všichni představili a připili si na seznámení a na tykání. A tak jsme zjistili jména všech účastníků párty. ( Olda a jeho žena Jana ) - ( sestřenice Věra ) - ( Jany bratr - Petr se ženou Ivanou ) - ( a ze sousedního domu kamarád Ivan se ženou Radkou ) - ( já Vláda a manželka Milena ). Otevřelo se jedno víno pak další a další. My také dovezli nějaké pití a byl i tvrdý alkohol🡕 domácí výroby. Nálada stoupala a už se začínalo stmívat , když někdo z hloučku navrhl proč nevyužít teplého a příjemného večera a skvělé nálady a jít se vykoupat. Bazén byl plný vody. Okolí domu podél plotu byl vysoký živý plot takže do zahrady nebylo vidět a na několika místech mezi záhony a u bazénu svítilo několik malých lampiček. Úžasná atmosféra. Nojo ale někteří z nás nemají plavky. No a co řekla sestřenice Věra - snad nejste poserové - no tak šaty🡕 dolu - do naha a do vody ! A byla první ve vodě. Pak ostatní. Po hodině a půl až dvou hodinách vyvádění ve vodě už někteří vylézali z vody a hledali své oblečení, ale Jana s Věrou mezitím odnesly oblečení do altánu který stál opodál místa kde jsme seděli na začátku párty. A zvali nás do tohoto altánu , že je tam teplo protože je tam krb který zároveň slouží jako gril🡕 .

A zrovna tam holky něco připravovaly. Tak aby zatím nebyla ostatním přece jen zima tak se k sobě tulili hladili a přitahovali se co nejvíce k sobě. Altán byl zastřešen a místo zdi bylo dokola tmavší plexisklo. Z venčí dovnitř noc vidět nebylo ale opačně zevnitř ven si člověk myslel, že má sluneční brýle🡕 . V jednom koutě byly naskládány karimatky🡕 a každý si jednu vzal a rozložil do volného prostoru a tam se uvelebil se svou partnerkou kde se počali milovat. Když jsem se poohlížel kolem sebe tak u jednoho páru ležel on na zádech ona otočena zadečkem nad jeho tvář , on jí lízal kundičku a ona kouřila. U dalších zase on klečel před její kundičkou a lízal ji a ona se líbala jazýčkem na jazýček s jiným partnerem. Mě žena pozvolna jednou rukou honila péro a já jí mnul kozičky a bradavky. U všech docházelo k ráznějšímu šukání a dokonce se páry navzájem vyměňovali a bylo jedno kdo s kým vlastně šuká. To trvalo asi tak do třech hodin do rána a už na každém byla znát jak alkohol🡕 ová tak i šukací únava a tak postupně jeden pár po druhém odcházeli do baráku a do koupelny se osprchovat. Po chvíli bylo u sprchy docela nával . Osprchovaní se odebrali do prvního patra kde jsme měli připravené lůžka na spaní. Byly to lehátka🡕 - jak se říkávalo - spartakiádní, na nich bylo prostěradlo malý polštářek a deka🡕 . Když všichni ulehli, tak se ještě šuškalo a trochu smíchu a po chvíli bylo slyšet jen pochrupování. Ráno jsme si většina trochu přispali a vstávat jsme začali okolo desáté hod. Koukali jsme jeden na druhého jak vypadáme když jsme nazí a tu a tam si některá z žen vzala pindíka do ruky a chvíli ho mnula jednomu nebo dvěma chlapům najednou a my chlapy hned zas rukama na kozičky a útočili na bradavky.

A to jen krátkou dobu. V tom se ženy podívali na sebe a slastně prohlásily stálo to zato - to byla paráda. Oblékli jsme se a odešli jsme dolu do haly kde už na nás čekal prostřený stůl s jídlem. U stolu jsme tak letmo prohodili několik slov o večerním potažmo nočním dobrodružství. A asi po hodině nebo hodině a půl strávených u stolu jsme se se ženou se všemi rozloučili, poděkovali za nádherně prožitý večeři noc a pokusil se o slušné pozvání k nám na Sever Čech pokud pozvání přijmou, že budou jej a jen vítáni. Poté jsme nasedli do auta a odjeli směrem k pensionu. Po příjezdu na pension jsme došli na pokoj a svalili jsme se na postele a snažili jsme prospat zbytek odpoledne až do večeře abychom dohnali spánek. U večeře jsme plánovali kam se pojedeme podívat ve zbylých dnech naší dovolené. Padl návrh - město Nový Jičín - Kopřivnice muzeum - Studénka muzeum - město Ostrava. Pokud to vyjde, tak Rožnov pod Radhoštěm skanzen. A pak domu na Sever Čech. A pak už jen vzpomínky. Krásné vzpomínky. A co další roky ? To ukáže čas.

🕙 Přidáno 3.6.2019
📂 Kategorie: Šukání, Orál, Sperma

Hodnocení: 4/5

Jak se vám líbila povídka?